måndag 29 oktober 2012

Juldukning i Hus & Hem

Nu är vår juldukning för Hus & Hem ute i senaste nr .. Hoppas ni kan komma i stämning av bilderna för nu börjar julen smyga sig på. Mysigt! 
Hoppas även att ni kan hitta lite ideèr och inspiration i reportaget för dukningar mm. 
Vi hade en riktigt rolig dag när vi gjorde detta jobbet jag ,Lina och våran assistent för dagen min duktiga son Elvin . Utan honom hade vi nog aldrig hunnit färdig innan det blev natt. Vi befann oss  i ett gammalt vackert  nedlagt bruk i Sörmland och miljön är helt fantastisk .


 Surdegslimpor är så fina så att man vill använda dem som dekoration , Lina kom med den briljanta iden att använda den som ljusstake! Jättefint till julbordet.
 Samla fina porslinsdjur i glasburkar(Tack för inspirationen Katarina Söderberg)


Lina Östlings fina pepparkakor
 Gotte bordet uppdukat....
God Jul..... Från mig &Lina Östling 

6 kommentarer:

Industri house sa...

Jag har tidningen härhemma! Snyggt är det! så stämningsfullt :) Kan säga att jag längtar ännu mer efter julen nu:) Ha en härlig vecka, kram jessica.

Matilda sa...

Underbara bilder och massvis med inspiration! Tack för en super härlig blogg! :)

Katarina sa...

Du har inspirerat mig så många gånger så jag är glad att jag kunnat inspirera dig också. Tack! :)

Made in Persbo...Carina sa...

Superfint!!!♥

Träning Inredning Inspiration sa...

Otroliga bilder! Tack för Inspirationen!

Passagården sa...

Jättejättefint! Vill ha jul nu!